Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-20 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
13.01.2021
Sněžné brusle Sled dogs. Komu to moc nejde na lyžích, zamiluje si je.
Sněžné brusle Sled dogs jsou dobrou volbou pro každého, komu to moc nejde na dlouhých sjezdových lyžích. Během chvilky se to naučíte. číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. Reklamace / vrácení zboží
Reklamace / vrácení zboží

 

Reklamace nebo vrácení zboží řešíme s cílem vyřešit vše tak, aby byl zákazník spokojený. Vše najdete zde na stránce. Zřejmě budete chtít řešit jednu z možností uvedených níže:

  1. Chcete vrátit zboží do 14 dní od objednání?  (Zboží se Vám nelíbí, špatně jste zvolili velikost apod.) Postupujte dále podle postupu číslo 1.
  2. Reklamujete zboží? (Zboží vykazuje vadu, rozbilo se nebo je něco v nepořádku?) Postupujte dále podle postupu číslo 2.

Všechny reklamace i vrácení zboží se snažíme řešit co nejrychleji a ke spokojenosti zákazníků.

Na obrázcích níže například můžete vidět řešení reklamace cca 1,5 roku od koupě bruslí - formou opravy natržených ok u zavazování brusle. Nemusíte mít tedy starosti. Dokonce poskytujeme i po-záruční servis. Bruslím opravdu rozumíme.

 

Před

Po

 

1. Chcete zboží do 14 dní vrátit a nevíte, jak to udělat?

 

  • Zboží zakoupené u nás, při vrácení do 14 dní, nesmí jevit známky užívání. Musí být ve stavu, v jakém jste ho od nás obdrželi, jen tak lze uplatnit vrácení zboží do 14 dní. V opačném případě lze podat pouze reklamaci - postup 2)

 

  • Vyplňte níže uvedený formulář pro odstoupení od smlouvy a vložte ho do krabice se zbožím. Pokud formulář o odstoupení od smlouvy tisknout nechcete, stáhněte si ho v podobě pro WORD, vyplňte ho přes mobil nebo počítač a odešlete ho na náš e-mail info@maronsport.cz

Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF)

Formulář pro odstoupení od smlouvy (Word)

 

  • Zboží nám pak můžete zaslat zpět bez vytištěného formuláře.

 

  • Reklamované zboží důkladně zabalte zpět do originální krabice, aby nedošlo k poškození jak zboží, tak originální krabice. Krabici se zbožím dejte nejlépe do jiné krabice. Budeme rádi, když originální krabici budeme moci použít pro dalšího zákazníka. Snažíme se dbát na Ekologii.

 

  • Na balík napište ještě název - "vrácení do 14 dní" - a takto zabalený a označený balík, prosím, zašlete zpět k nám na adresu:

Maronsport.cz, Bezručova 171, 73801, Frýdek-Místek

  • Jakého přepravce pro doručení balíku zvolíte, je na Vás, jen neposílejte na dobírku. Balík na dobírku nemůžeme převzít. Můžete využít i zaslání formou Zásilkovny, balíky do 5 Kg jsou touto cestou cenově výhodnější. Adresa pro doručení reklamace Zásilkovnou:

Maronsport.cz (Markéta Dyjaková), Černá cesta 2874, 738 01, Frýdek-Místek.

Kontakní e-mail uveďte info@maronsport.cz a číslo +420 797 901 803.

Na balík napište "REKLAMACE"

Jedná se o pobočku Zásilkovny: Obchod - Domácí potřeby Nadřez.

 

  • Částka za zboží, pokud bude vše v pořádku, Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od převzetí balíku na naší adrese.

 

2. Zboží vykazuje vadu a potřebujete ho reklamovat?

 

  • Pokud zboží, zakoupené u nás, vykazuje nějakou vadu, je rozbité nebo je něco v nepořádku, postupujte podle tohoto návodu. Pokud chcete uplatnit vrácení zboží do 14 dní, postupujte podle postupu 1 uvedeného výše.

 

  • Vyplňte níže uvedený formulář pro odstoupení od smlouvy a vložte ho do krabice se zbožím. Pokud formulář o odstoupení od smlouvy tisknout nechcete, stáhněte si ho v podobě pro WORD, vyplňte ho přes mobil nebo počítač a odešlete ho na náš e-mail info@maronsport.cz

Formulář pro uplatnění reklamace (PDF)

Formulář pro uplatnění reklamace (Word)

 

  • Zboží nám pak můžete zaslat zpět bez vytištěného formuláře.

 

  • Reklamované zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

 

  • Na balík napište ještě název - "reklamace" - a takto zabalený a označený balík, prosím, zašlete zpět k nám na adresu:

Maronsport.cz, Bezručova 171, 73801, Frýdek-Místek

  • Jakého přepravce pro doručení balíku zvolíte, je na Vás, jen neposílejte na dobírku. Balík na dobírku nemůžeme převzít. Můžete využít i zaslání formou Zásilkovny, balíky do 5 Kg jsou touto cestou cenově výhodnější. Adresa pro doručení reklamace Zásilkovnou:

Maronsport.cz (Markéta Dyjaková), Černá cesta 2874, 738 01, Frýdek-Místek.

Kontakní e-mail uveďte info@maronsport.cz a číslo +420 797 901 803.

Na balík napište "REKLAMACE"

Jedná se o pobočku Zásilkovny: Obchod - Domácí potřeby Nadřez.

 

  • Do 30 dní od převzetí balíku na naší adrese Vás budeme informovat o uplatnění reklamace. O oprávněnosti reklamace rozhoduje výrobce nebo dodavatel. Všechno se ale snažíme hlídat, aby byla reklamace pro Vás vyřešena co možná nejlépe.

 

 Další informace

 

Pokud Vám informace obsažené v tomto návodu nestačí, neváhejte nás kontaktovat buď e-mailem na info@maronsport.cz nebo telefonicky na +420 797 803 901 a na cokoliv se zeptat.

Případně můžete nakouknout i do obchodních podmínek.

 

Tým Maronsport.cz

Novinky z našeho blogu

Sněžné brusle Sled dogs. Komu to moc nejde na lyžích, zamiluje si je.
13.01.2021
Sněžné brusle Sled dogs. Komu to moc nejde na lyžích, zamiluje si je.
Sněžné brusle Sled dogs jsou dobrou volbou pro každého, komu to moc nejde na dlouhých sjezdových lyžích. Během chvilky se to naučíte. číst celé
© 2021 Maronsport.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz